VIER en VIJF lanceren innovatieve commerciële communicatie met ‘Pauzeknop-reclame’

VIER en VIJF lanceren innovatieve commerciële communicatie met ‘Pauzeknop-reclame’

Maandag 17 augustus 2015 — SBS start samen met Telenet de ontwikkeling op van een nieuwe vorm van commerciële communicatie: de 'Pauzeknop-reclame.' Met een open uitnodiging naar de andere operatoren wil SBS binnenkort alle digitale kijkers van VIER en VIJF die op 'pauze' drukken na enkele seconden een pancarte met een boodschap aan kunnen bieden die het statische zenderbeeld vervangt. De kijker heeft de mogelijkheid om deze commerciële communicatie te skippen door op de 'delete'-toets te drukken. De melding rechtsonder 'verberg deze boodschap' wordt geïntegreerd in elke pancarte. In eerste instantie zullen VIER en VIJF deze innovatie lineair, recorded en replay aanbieden. In de loop van het najaar zal een eerste groep adverteerders proefdraaien bij alle digitale VIER- en VIJF-kijkers van Telenet, de uitrol naar de volledige commerciële markt gebeurt in 2016.
Bekijk hieronder welke nieuwe mogelijkheden de adverteerders op VIER en VIJF aangeboden krijgen.